torsdag 29 april 2010

Nya barnvagnen!


Nu så har vi äntligen varit iväg och köpt barnvagn *lycklig* Jag är super nöjd med den *ännu* :D
Så NU får Bebbe komma *ler*
Nu är jag "färdig" eller redo rättare sagt.

Jaja till ngt helt annat...idag så hade jag mvc-besök och det resulterade i att jag fick ett inbokat möte på spec.mvc imorgon bitti :/ mindre kul men det beror på att jag mått illa ett par dagar och haft huvudvärk flera dagar i sträck. Och så var mitt undertryck lite för högt så då tyckte de att det nog var på plats med en undersökning vilket jag absolut inte argumenterade emot. Visserligen mår jag ju bra men är det nåt på gång vill man ju veta det eller vad man kan göra för att det inte skall bli värre...
Sen om allt ser bra ut så tänkte jag hitta en present till Moa som fyller 4 år :) så det blir barnkalas på eftermiddagen.

2 kommentarer:

  1. Den var jättefin!!!!

    Ja vi ses imorgon och jag håller alla mina tummar att det ser bra ut *massa bamse kramar*

    Ja jag har telen breve mig hela tiden , bara å ringa när det e dags ;)

    SvaraRadera
  2. Visst vard en :) Ja den kändes bra *ler*

    ja det får vi hoppas att allt e bra och att det bara e lite på gång med kroppen...

    hihi det vet du, jag ringer när jag har som ondast :P

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!