lördag 24 april 2010

Lite handling på bla IKEA :D

Ja idag så har jag då hunnit med en snabbis på Ikea *ler* fick lite smått och gott handlat till barnkammaren :)
Sen vart det iväg te Nöjesfabriken på barnkalas med bowling...satt man där i ca 2 timmar :P
Nu hemma och fick ta disken och nuuu ska jag bara viiiila lite *pust* Helt slut! :/
Får se hur sambon mår imöra *hehe*
Skönt med sol :D Hade varit trevligt med en promenad på I2-marten men där orkar jag inte gå som det är nu så det får bli nästa års projekt :) (med barnvagn)

Ikväll e det lördagsmys för mig och william som gäller, ska bli mysigt med bara han och mig och mage förståss *flin*
Myser ner oss i soffan med täcke och massa godsaker *mums* :) Saga kommer säkert vara med på ett hörn hon med.

Nä nu skall jag inta liggläge en stund innan Lördagsmyset skall inhandlas *suck*

kram kram

1 kommentar:

  1. Ikea e alltid skoj!! :D

    hehe ja idag mår han säkert apa om jag känner honom rätt , vilket jag e rätt säker på att jag gör :D

    Mm mysigt :)

    MM då blir det barnvagn *ler stort*
    Kraaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!