lördag 10 april 2010

trött trött och åter trött

Nu har Farmor åkt vidare :/ jaja det var kul så länge det varade :) Så himla mysigt när hon kommer på besök.
Jag är så himla trött idag, måste vara en kombination av graviditeten och denna förskylning :/ nu kan jag förstå hur Jocke mår när han inte kan andas genom näsan pga pollenallergin. Fy bubblan! säger jag bara...
Alltså det e svårt att beskriva samtidigt som man e super duper trött så e man såå rastlös...hur går det ihop?? Jag skulle kunna ligga i sängen hela dagen men det skulle krypa i kroppen tillslut så man bara vill skrika rakt ut...hm... *skumt*

Ikväll e man bjuden på 80-tals fest men jag e för trött för att vara så social tyvärr...vore supernajs men men
Är ju inte riktigt samma grej att vara hög gravid på fest samtidigt som man e tät i näsan (ingen bra kombo) :P

Imorgon skall Jocke och William åka och fiska då tänkte jag underhålla Marlene på lite kaffe och lite snackis :) det var ett tag sen vi sågs så det skall bli trevligt.
Fint väder skulle det bli oxå så man får väl sätta sig i nån solvägg och kanske få lite färg i ansiktet.

nä nu drar jag // tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!