torsdag 15 april 2010

Bm-besök sen hundpromme :)





Åh vilken bra dag det vart :) Först lite kaffe hos Jenny *mys* plus lite kackel naturligtvis :P Sen vart det ett besök till barnmorskan där allt såg så bra ut så *le*
Och efter detta tog jag och Saga bussen till stan där vi mötte upp Malin och stoora Isama :D Vilken go hund!
Som dom har sprungit :) Nu har jag verkligen en trött hund hemma *flin*

Men det känns att man själv inte har så mkt krafter kvar för usch vad trött jag blev när jag kommit hem. Men det var otroligt skönt att få komma hemifrån i några timmar.
Imorgon kommer jag nog att ta de desto lugnare och inte göra några som helst planer...tror jag behöver det för det lyckats ändå alltid dyka upp ngt under helgen :P

Jag dras oxå fortfarande med denna nästäppa :/ frågade bm idag om den och det är tydligen bara vanligt hos gravida med nästäppa mm för man har dessa hormoner i kroppen. Så har jag otur sitterd et i sig ända fram te BF *suck* :( Får jag verkligen hoppas det INTE gör...

här kommer lite bilder på stoor och Liiten hund :D

1 kommentar:

  1. ja det var mysigt :)
    å sen kom du ju igen :) å imorrn ses vi igen :D
    kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!