fredag 23 april 2010

Fredag!!! Imorgon IKEA :D

Jaha då var fredagen gjord! *gött* :) Har nyss ätit "mys" med familjen som resulterade i att nu e jag såå mätt så jag inte vart jag skall ta vägen....och tvättstugan har vi med :P MEN den får Jocke ta själv nu det sista som behöver göras.
Faan det börjar bli tungt nu *suck* svårt när man skall upp ur sängen/soffan mkt suck/stön och stånk :)
Så länge jag står upp e det lugnt, men dessa böjningar/lyft mm kräver viss krafthandlag :P

Imorgon har jag tänkt åka till Ikea och handla liite till Bebberummet :) så det kanske kan få se ut som att en bebis faktiskt skall bo där och inte vara ett "gästrum" längre !!

William skall på barnkalas imorgon med på Nöjes och spela bowling, kul för han att leka lite med grabbarna :)
Sen under helgen skulle vi klämma in ett besök hos kära broder med familj, får kanske ta det på söndagen?! *hm*
Vill så mkt men faan denna tiden räker inte till :/
Skulle ev vart te Malin med och snooza valp...vara till grums och fika/leka (william) hos lina med familj...*suck* Nä man får nog inse sina begränsningar och inse fakta :D
Hoppas folk förstår :)
För Jocke skall ju iväg te polarn och ha fiskemöte/grilla med viss alkohol intag ;) så han kommer man inte se så mkt av förens han trillar in nån gång på nattkrönet och kommer vara som en dö sill under större delen av söndagen... *mutter* jaja...får se det som att det inte är ofta iaf :) *älska*

nä nu skall jag drömma om bebis och hoppas jag får sova lite denna natten...?!

//tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!