tisdag 20 april 2010

arla morgon :)

Ja då sitter man här med kaffekoppen i högsta hugg och nyligen inskopat lite havregrynsgröt *mumma* :P
Så nu e jag "fit for fight" för en jobbdag! Men visst skulle jag hellre gå hemma och strosa :) finns ju så mkt man vill göra och pyssla med nu innan bebbe kommer :)
Och inte blidde man mindre sugen när man hade broder med familj här igår som för 12 dagar sedan fått en lite en :) *åååhhh längtar såååååå*
Gud så söter hon var lilla Maja, och Moa var en sån stolt Stoora syster :) Märks att hon blitt större nu för nu kunde hon och William vara ute i lekparken och leka själva *gött*

Förövrigt har man oxå hunnit med en liten morgon tur med Saga, haha vilken energi *ler stort* och nu ligger hon i "gäst sängen" och tuggar/busar med sitt ben :D
Ser så otroligt roligt ut där hon ligger och slänger med detta ben som far och flyger ;P
Kommer lägga in en filmsnutt på henne senare för jag behöver lite hjälp av min sambo som för närvarande sover som en stock.

Nä nu får jag nog ta med mig William och borsta lite tänder innan det e dags att gå till skolan/jobb *suck*

Ha en bra dag //pernilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!