onsdag 21 april 2010

Typiskt Aprilväder :/

Onsdag idag och jag e ledig! :D *skönt* Men känner att man gör inte så mkt på sin lediga dag...jag passar på att vila och det behövs verkligen. Jobbade igår och det tog verkligen musten ur mig. Gud! vad trött jag var igår...
Idag har jag tvättid oxå mindre kul men sånt man får passa på att göra när man e ledig för det skulle jag absolut inte orka med om jag jobbat tidigare under dagen.
Till helgen kommer det kännas mer definitivt att BEBBE skall komma snart för då blir det montering i Bebberummet :) ska bli så kul! *ler*
Skall oxå storhandla, till Ikea :D *yes* och se till att det mesta som ska vara klart i bla bebisväskan kommer vara införskaffat. så jag bara kan vara efter nästa vecka som e min sista innan jag tatt ledigt tills Bebis kommer :))
Bebis kanske vill komma tidigare *hoppas* :D

Nu skall Jocke ta en cykeltur med Saga innan vi drar och handlar lite snabbt, för sen skall han jobba :/
Och då har klockan hunnit bli såpass mkt att det är dags att hämta upp William i skolan.
Nä nu skall jag mysa ner mig i soffan med gosefilten :)

tjao

2 kommentarer:

  1. ja gud vad roligt å boa om bebis rum :)
    *avis*


    Ja bebis får gärna komma lite tidigare ;) hiih

    Och maken får gärna ta över ditt pass sen när du går hem ;)

    kraaaaaaaaaa

    SvaraRadera
  2. haha jaaaa vill det nu!!!! :)

    Javisst tycker vi bebis kan komma snart *le*

    Och din make skulle passa väldigt bra att ta över mitt pass :) men som sagt de har säkert andra planer på jobbet?! :/

    kraaaaaaaaaaaamiz gumman *love*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!