torsdag 8 april 2010

Såååå tät i näsan :/ och nyser om vartannat gör jag... Hahahaaha Saga tittar på mig då och undrar vad Faan jag håller på med :P *ler*
Och denna andningen med öppen mun ..Fy bubblan vad trött jag e på det, äcklig andedräkt får man torr i halsen så jag måste dricka hela tiden som resulterar i att jag naturligtvis måste springa på toan var och varannan minut :P Gaaaaaahhhhh!!!!!
Så! nu fick jag gnälla av mig lite :)

Idag är broder med lilla Maja påväg hem :) De fick äntligen komma hem idag efter hon kommit, åh vad Moa skall bli glad!
Vi får ju då vänta ytterligare några dagar innan vi kan komma med tanke på våran förskylning :/ men men

Snart e det dax att väcka gubben, för vi skall te tippen med lite grejer *äntligen* :D Skall bli såå himla skönt att få slänga en hel del dret som man samlat på sig. Varför har man så mkt som man absolut INTE behöver??? Jajaja nu e det på gång iaf.

Nä ha det så bra //kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!