måndag 5 april 2010

GAH!

urk på mig och mitt dåliga humör...fyfaan vad hormoner jag tydligen pumpats full med nu på slutet *grr* alltså det krävs inte mkt för att få igång mig nu kan jag säga :/
Och de som tyvärr får ta den hårda smällen e ju Jocke och William ..stackarna :/ inte lätt att bo med en hormonstinn kossa!
Men jag försöker att bita ihop både en, två, tre gånger...PANG sen om ingen lyssnat eller fortätter då exploderar jag :P
Alltså självklart kan jag nu i efterhand se det "komiska" i mitt handlande men just då i stridens hetta *fnurr* Jaja det lugnar väl ner sig snart *hoppas* :)

Man får inte vara för stolt att be om ursäkt efteråt har jag fått lära mig *mummel* :P men men..

I påsk har vi haft det lugnt då William haft lite feber, snuva mm... men lite besök av mamsen blev det med lite påsklunch. Sen ett besök av Farfar som kom med påskägg :) Även Morfar och Inger kom förbi med ägg så William har INTE varit utan godis denna helg iaf. :D
Ja fy vad godis man ätit, men nu har skålen stoppats undan så man kan avgifta sig lite under veckan :S

Igår hade vi besök av Fredrik och Anneli som var så trevligt så, vi var bla ute i det fina vädret (underbart) åt korv med bröd till lunch (gott, gott) barna kunde leka utomhus bara det är ju jätte mysigt.
Så nu väntar vi bara på att Anneli ska få ut denna bebis som tydligen trivs väldigt bra i maggen :P jaja den som väntar på nåt gott.. *ler*
Själv så skulle jag bli tokig om jag skulle gå över...men men bäst att inte säga för mkt :)

Nu skall kvällsmaten ätas så man bara kan slappa innan kvällen och en dags jobba innan man e ledig en dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!