onsdag 14 april 2010

kväll och trött efter en dag på jobbet...


Då har man jobbat idag men e ledig resten av veckan :) *gött* Idag var jag sleten efter jobbet, så det blidde en powernap efter jobbet :P
Igår när jag var ledig så vart det kaffe hos Jenny gumman där vi fotade min mage lite...och sen följde hon och de två minsta barna med hem te mig där vi åt pannkakor :P *mums*



Imorgon om inget annat händer så skall jag ev hem eller träffa Malin med stoor hund ute på en promenix i förhoppningsvis det fina vädret. Skall bli spännande att se hur Saga tar mötet med denna stoora Isma *ler*
Ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran :P

Imorgon är det det obligatoriska vecko blodtrycktagandet :) Hoppas att trycket fortfarande håller i sig.
Nä nu e det nattning med William medans Jocke tar Saga på en 5km lång cyckeltur :) innan han går på nattskiftet *le*
kramiz alla

2 kommentarer:

  1. Åh nu kan jag lägga upp bilder på min blkogg på din mage som jag tog ;)
    ville vänta tills du hade lagt upp ngt själv :)
    Mm det var göt gött med pannkakor då ^^
    kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!