tisdag 27 april 2010

En till Ledig dag! :)

Snaaaart sista jobb dagen innan Bebis komma skall *ler*

Idag har jag efter lämning av william, vart och lämnat lite blod/urin :P För sen på Torsdag ska jag på mvc-besök :) Kanske det sista innan det är dags *hoppas hoppas*
Samtidigt som man längtar så otroligt mkt efter det lilla knytet i magen så känner jag mig faktiskt skitnervös, dels för hur det kommer att gå... med bla smärtan som naturligtvis kommer :/ men också för hur allt kommer att gå med Bebis mm. Allt kan ju faktiskt hända?! Och jag kan ju inte jämföra med williams förlossning där jag dels blev igångsatt i V. 37 där smärtan kom som ett brev på posten samt så intensiv som den var :/ men men den gick ju bra :)

Jaja det lär ju märkas, skönt om allt går bra bara och att det får ha sin naturliga gång :D och att det kommer en hel och frisk Bebis :P

Nä nu kallar toan på mig sen en tur med Saga i skogen :)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!