onsdag 28 april 2010

LEDIG!!!! :D

Nu har jag då jobbat sista dagen på jobbet innan det är dags för Bebis att komma *ler* Känns underbart, men jag e sååå trött :/ *gäsp*
Kanske beror på att jag sovit ultra dåligt inatt men oxå kan det väl vara psykiskt??? Jaja trött e jag iaf ....
Imorgon väntar mvc besök skall bli intressant hur det växt mm :) Sen på fredag skall jag på barnkalas då kusin Moa fyller år!
Så ngn vila här ser det inte ut att bli :P jaja jag kan ju vila mellan "uppdragen" *flin*
Ikväll ska Jocke på Agilityträning med Saga, ska bli spännande att höra hur det har gått :) Kul att han får göra ngn aktivitet med henne. Annars hade jag tänkt gå men inser att jag kommer inte orka med det tyvärr :/

Nä nu skall jag slappa

kramiz på er !!!

1 kommentar:

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!