onsdag 7 april 2010

förskyyld...

Nu e det tydligen min tur att få förskylningen efter William *blä* Hade ju planer på att hälsa på malin idag och går promme med Vargis och Saga men men det får omplaneras te nästa vecka istället. Och då kanske vi har med tur med vädret :)
Det är så lurt med att vara sjuk, var ganska dålig inatt/morse men så kom jocke hem efter en natts jobb och hade med sig alvedonen som han hade tagig med sig dit *mummel* men nu efter frulle plus 2 st alvedon så mår jag ganska bra ?! :P Kan ju dock vara en "fasad" när de slutar verka blir man väl säng liggandes igen...

Till ngt helt annat! Igår fick äntligen Fredrik och Anneli sitt efterlängade barn *ler* Blev en tös som helt plötsligt ville komma ut väldigt fort :P Tog typ bara några timmar från start te slut :)
GRATTIS!

Nu längtar man ju ännu mer tills våran Bebbe skall komma :)

nja nu får det nog bli en dusch så man vaknar te lite mer och kasnke känner sig friskare innan jag måste dra mig te affären och en tur med Saga...

tjao

1 kommentar:

  1. usch usch :(
    krya på dig

    ja gud vad roligt!!
    Nu väntar jag på dig! hihihihihiih :)
    kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!