söndag 11 april 2010

Morgonstund har guld i mun...

Ja idag skiner verkligen solen :D Såå himla underbart och fåglarna kvittrar som bara den *ler* Ja NU är det VÅR i luften :P
Jag och Saga har tagit oss en morgontur i skogen...och jäklar vad piggelin hon var :) Fördelen med att komma ut lite tidigare än normalt är att det inte är många vakna och konstigt nog inte ens hundmänniskor :P *konstigt* Kanske bara e här eller så går vi helt enkelt om varann?!
Så nu har man njutit av både en skön tur samt en skål med flingor *mums* och en kopp kaffe :) och de övriga familjemedlemarna sover.

Idag känner jag mig lite piggare iaf. än så länge...igår var verkligen en sån där "trött dag" Idag tänkte jag ju besöka Marlene när ändå våra karlar skall bege sig ut på en fisketur. Kanske vi hittar en solvägg ngnstans?! :)

Imorgon gäller jobb igen men ledig tisdag (då fyller ju Patrik år :P) Hur skall man fira honom nu då när det är hos oss han "bor" (som i en kappsäck)
Får väl se när han tänkt komma "hem" och se till att det finns fika och kanske få hit lite familjemedlemmar??? Annars kommer det en helg.
Jobbar sen onsdag sen ledig torsdag fredag :D *lovley* Är trött på att jobba nu, vill vara ledig resten av tiden men men...

Nä nu skall jag kolla runt vad mina vänner har haft för sig...de som e vakna vill säga :)

//tjao

1 kommentar:

  1. ja visst är det härligt ute :)
    nu vill jag träffa dig igen :)
    måste ju snosagosa igen ;)

    Massa kramar!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!