torsdag 1 april 2010

Leeeedig!!! :D yeheeee....

Idag är jag alltså LEDIG :D såååå gött! Det som står först på dagen är att lämna William på skolan, tömma mig på lite blod *blä* :/ vill inte! Men men nödvändigt ont...
Sen hem och bara vara...innan VI skall på Ultraljudet kl 14.00 *ler stort* skall bli gött att få se BEBBE lite :) fast dom gör det av en helt annan anledning...

Var ju hos min barnmorska i tisdags då vi tar bla blodtrycket, kollar hjärtljud mm. hon såg då att mitt undertryck var lite för högt eller det var ingen fara ännu men det skulle absolut inte upp något mer. Men efetrsom jag skulle till spec.mödravården idag så gjorde hon "bara" en notering om detta och att jag skulle ta trycket igen idag men det gör jag ju alltid när jag e där :P
Hoppas det inte leder te ngt utan att det bara var en liten "stressig" dag?! :S

Nä nu ser jag att kl börjar bli knapp...ska för en gångs skull köra william till skolan idag, det hör inte till vanligheten. Men det har nyss haglat här och är gråmulet och ja ...han ville åka bil helt enkelt :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. ja vad roligt å fåe bebis igen :) *Avis*
    hoppas du får e toppen dag :)
    Hör av dig sen :)

    usch då, hoppas verkligen inte att det är högt idag :(
    kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. Japp :) hihihi
    Tack det får vi hoppas...fattas väl bara att man blir inlaggd som sist :P Närå det får vi verkligen INTE hoppas.

    kraaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!