söndag 28 mars 2010

Söndag i V. 33

hoho jaja...

Idag har man en "tröttdag" :/ uuujj känns som jag aldrig vaknar riktigt...
Men det är väl inte så konstigt igentligen när man sover som en övergödd säl som hamnat i helt fel klimat :P
Är liksom inte rilktigt bekvämt hur man än ligger...och e det inte det då e man kissnödig eller iaf. så tror man det, men då e det bara en "unge" som ligger och trycker på kissblåsan *mummel*
Men ÄLSKADE EFTERLÄNGTADE Bebis! Det gör inget :D Jag står ut...*stön* :)

Har nyss ätit mat med familjen ..köttfärssås med spagetti :P *slurp* En rätt som alltid går hem *ler*

Igår hade vi besök av Jockes bror Jonas med fru (Mia) och då bjöd vi på Wåfflor!!! *mumma* då vi inte åt det på wåffeldagen så fick det bli igår istället. Men det var lika gott för det :))
Sen var vi på bio och såg "Draktränaren" den var uppskattad av William speciellt :) sen köpte vi med Sushi hem *mums* vad gott det var. Jag åt ju dock de "ok" bitarna...Tror inte riktigt det skulle vara farligt med d e andra heller då man dels äter det så sällan plus i så lite mängd. men men bättre ta det säkra före det osäkra :P

Min viktstatus idag är att jag gått upp ca11-12kg från inskrivningen till idag :P *oops*
så man börjar ju känna sig ganska tung och känner att det är nu Bebis växer.
Känns som det inte är så långt kvar nu men ändå så avlägset....jaja den som väntar på ngt gott.. *ler*

Denna vecka väntar 3 lediga dagar :) då skall det till mvc på kontroll samt ett ultaljud :D *yeehee* !!!!
OCH jag skall äntligen klippa mig, skall bli sååå skönt för nu var det ett tag sen. Samt skall oxå lägga i lite slingor så man kasnke känner sig liite freshare trots att man inte känner sig så...?!

Nä nu skall gubben ut på låångpromenad med Saga och Mentorn och lilla "Bosse" Ska bli skönt för dem att röra på sig lite. ;) Heheheehe

Hej hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!