onsdag 24 mars 2010

Onsdag = LEDIG!! :D

Idag är det då onsdag och jag är ledig!!! Så himla skönt :) Har gått på min halva havandeskapspeng nu och det innebär att jag kommer vara ledig 2 dagar ena veckan och 3 dagar andra veckan osv. :)
Även om det är skönt att bara vara ledig så finns det ju vissa "måsten" men men ibland väljer jag att blunda *fniss*
Och en annan bra nyhet är att Jocke fått jobb på hemmaplan *ler stort* Har börjat på gjuteriet igen men på en annan avdelning och kommer gå 3 skift. Men så underbart att kunna ringa honom om nåt händer så han snabbt kan komma :) *gilla*

Annars händer inte mkt just nu förutom att magen växer väl som den skall och så även BEBIS :) Längtar nu som en tok efter den lille och det tror jag övriga familjemedlemmar gör med. Men först ut och fram skall ju Fredriks och Annelis Bebis få vara, den skall komma vilken dag som helst nu *peppar peppar* skall bli kul med kusiner som e så tätt *ler*
Och att det kommer att bli lite med barn i familjen..William har ju varit själv så länge :/ men men det har väl format honom lite te den han e ..BÄST!! :D Min "lilla" grabb börjar bli stoor :/ *suck* gud vad tiden gått fort... :P

Hm ... och Jocke ligger och sover som en stock, vad skall jag hitta på..? skall sätta mig framför tv tror jag ett tag innan man skall fixa lunch och sen hämta William på skolan.
Tjao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!