söndag 14 mars 2010

söndag med vår i luften :) *gilla*

Nu var det ett tag sen jag var här, men man skall ha tid och ork att sitta här :P men nu e jag här :) Idag har jag varit ute på en ca 50minuters promenad med Saga. Går ju inte fort och ont i ichias (hur det nu stavas) nerven te baken kom ju naturligtvis så inte går det fort men frisk luft fick jag *ler*
Och jackan e verkligen på gränsfall te att INTE gå igen nu *hihihi* så maggen den börjar bli stor banne mig :D får klä mig i varma tröjor i väntan på den sköna våren som absolut verkar på infart *hoppas hoppas*

I helgen har väl inte hänt sådär jätte mkt, tagit det lugnt med familjen mysigt te schlager på lördagskvällen.
Denna vecka har jag ganska mkt inbokat, det är läkartid för både mig och för William och mvc kontroll mm...så det blir en lite hoppig vecka. Och nästa vecka går jag på min halva havandeskapstid *jippi* där jag skall jobba 2 dagar ena veckan och 3 dagar nästa, får se hur det kommer funka? Är ju bättre än inge alls. OM nu inte läkaren sjukskriver mig som jag vet redan nu på måndag då jag har en läkartid ang ischiasen?! Har jag otur så säger han ju bara att det hör till graviditeten bla bla bla.... :/ *mutter*
Jaja det märks...

Lagar mat nu kommer bli Potatisgratäng och kött :D det doftar vitlök i heela lägenheten *mums* för det skall dte ju naturligtvis vara i en potatisgratäng!

Längtar verkligen efter BEBIS nu !!! Nu e det verkligen nedräkning *ler* Så i slutet av månaden kommer sängen inhandlas och förhoppningsvis även barnsängen...har inte gjort det ännu då vi inte vart överens mm... Men nu så :) Bara man får hem de sakerna plus lite mer bebiskläder och skötsaker så känns det att bebis får komma precis när den vill :D *längta*

Nä nu får jag fortsätta med maten
//kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!