lördag 1 maj 2010

1:a maj

Jaha då var det 1:a maj, och jag e supertrött :/ inge vidare väder heller... men jag skall iaf. ta energi ngnstans ifrån och baka idag (kanelbullar) ! :D
Jocke har stritt om det i flera dagar så då får jag väl ta tag i det idag :P
Var på spec.mvc igår med goaste Jenny, skönt att ha med sig ngn som kan ev hålla handen om det skulle vara ngt *ler*
Men allt såg bra ut *peppar peppar* blev dock beordrad vila, ingen med storstädning mm...
*hm* sa då till läkaren - men vem skall hjälpa mig att städa hemma dåe när inte karl fattar :/?? - du får ta fram piskan sa han då :P *hahaha* ja han var roligt.
Inser väl att jag får nog be mer om hjälp och inte vara såå stönig :P men det e juh bara så att det går så mkt fortare om man gör det själv PLUS att det blir på MITT sätt ! :)
Men får väl "sänka" mina krav och bara vara tacksam att "jobbet" blir gjort även om det inte blir på mitt sätt (som är helt enkel bäst) ;)

Har igår efter alla turer när man äntligen kommit hem, mått illa som bara den och mer huvudvärk :/ men så kom äntligen Jocke hem då gick jag och la mig med 2 st alvedon och låg och vred och vände på mig as länge. Ville ju inte spy, hatar att spy men så tillslut slocknade jag och det var så gött. Vaknade dock vid 24.00 tiden och drack lite vatten och lättade på trycket Fyfaan vad kissnödig jag var :P ...fick stänga av TV:n oxå för jocke hade somnat i soffan. Sen hade jag lite molande menssmärtor plus att jag var kass i magen...*hm* Känns som det är ngt på gång men vet inte?? Kanske kroppen som förbereder sig lite smått för det som komma skall???!!
Skumt var det iaf.

På Moas barnkalas var det trevligt :) Av oss fick hon en rockring som jag tror hon blev glad för. Inser ju att en annan inte alls var kapabel till att "rocka" :P *hahaha* men william var en hejjare på det *ler*
nä nu skall jag hoppa in i duschen

kram kram

1 kommentar:

  1. ja det är klart gumman *love*
    haha ja han var rolig läkaren :)

    usch då stackare :(
    ja jag tror nog att det det e g jag vännen :)
    kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!