torsdag 13 maj 2010

"Lillebror" e född! :D

Jaha då har man efter en låång väntan äntligen fått sin Bebis *lycka* och snabbt gick det :) Har nu kommit hem och hunnit smälta lite vad som "nyss" hände :P
Kommer skriva min förlossningsberättelse här inom kort från min egna synvinkel/upplevelse, då allt gick så himla fort så var det lite svårt att smälta vad som nyss hände även om det vart positivt förstås.
Så nu är vi iaf. på hemmaplan och smälter det tillsammans hela familjen *le* William är såå stolt! :) Det enda negativa är väl att jag redan fått söndersugna puppevårtor *ajaj* så jocke hade som tur var införskaffat "vårtskydd" eller vad jag ska kallat...så den används flitigt nu innan det gick alldeles för långt. Annars funkar amming och det övriga så bra som det kan nu när man håller på att lära känna varandra.









Så nu håller vi att lära känna varandra hela familjen och det känns jätte spännande,som jag sa så återkommer jag med min egna version inom kort. Samt lite fler bilder.

kram från oss

6 kommentarer:

  1. grattis grattis i massor vännen! *love*

    Ja du e som gjord för att föda barn du ;)

    massa kramar till er !!

    SvaraRadera
  2. Jättesöt bild på bebis och pappa :)

    En riktig stolt storebror där :)
    jättefina bilder :)

    glömde ju skriva med det i det förra inlägget :P

    SvaraRadera
  3. Grattis Pillan och familjen! :-) Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till sötnosen =)

    SvaraRadera
  5. Vilken liten gullråtta ni fått!!!
    Grattis på er!!!

    Kramis camilla med familj

    SvaraRadera
  6. Guuud så fin!! Å gud igen såå mycke hår!!!! haha hoppas allt är så underbart som det bara kan bli...vi hörs! KRAM

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!