onsdag 5 maj 2010

Onsdag....

Åter igen en ny dag med lite sol faktiskt :) *skönt* Idag e både jag och william hemma så det är väldigt lugnt. Han e inte sjuk sjuk...utan behöver nog mest vila lite då han har en sån jobbig hosta :/ Kan inte ge han ngt heller för han e så känslig mot "äckliga" saker/medicin så då spyr han bara upp det ändå :( jaja...
vila med mkt kärlek e bäst medicin :D *älskar min son så oändligt mkt*

Idag har jag plockat lite diverse här hemma i lugn och ro med en rastlös terrier bakom som en j-vla svans *mummel* åhhh kan bli lite tokig på henne ibland när hon e på detta viset...men go e hon ju ändå :P Skall alldeles strax gå te tvättstugan sen så tar vi en tur jag och saga, kanske upp te skogen lite där hon kan få springa av sig det mesta av denna energi hon bär på :)
Ikväll kommer hon få träna lite då Jocke ska på Agilityträningen igen. Hoppas bara det inte blir regn då hon blir lite lätt frusen då och tröttnar :/ men men de kommer iväg och gör ngt tillsammans det är ju det viktigaste :) *så stolt*

Annars ingen Bebbe på G men känner mer och mer av dessa sammandragningar, så man tror ju det är på gång.
Jaja det kommer väl ngn gång :P

Nu skall jag plocka lite mer här hemma, finns ju alltid nåt att göra så de e lika bra så länge lusten finns *hihi*

kram kram

1 kommentar:

  1. massa massa sammandragningar idag,. nu får de gärna gå över te värkar ;)

    kraaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!