tisdag 11 maj 2010

Lite smått och gott!

Då var det redan tisdag eftermiddag...och idag gick vi förbi Linus med familj så fick William och Linus gå själv te skolan. Och även hem :) De var så duktiga såå !
Självklart så stannade jag ju på en mörakaffe sen eftermiddagstjöt *ler*
Samma procedur imorgon :) Bra för grabbarna att få lite ansvarskänsla. Nackdelen för mig e juh att det börjar verkligen bli tungt nu, mkt tryck neråt bäckenet *stånk* Känner att fortsätter det så här så vete sjuttsicken vad länge till jag orka följa honom :/ han kan ju inte gå själv heller...inte över dessa vägar.
Jaja det löser sig säkert, det gör det alltid :D

Annars händer inte mkt på Bebisfronten...men bara längtar och längtar :) tror och hoppas det skall vara på gång. Och med tanke på dessa tryck neråt samt lite andra intima hintar så kanske det snart e dags *hoppas hoppas*
Imorgon skall jag te barnmorskan för en rutinkoll och då får jag faktiskt med mig Älsklingen *ler* första gången förutom inskrivning som han följer med till barnmorskan och då hade vi en annan. Kul för henne och se vad det är för "prick" man skall ha barn med *flin* :P

Annars så har Jocke tränat lite spår med Saga, blodspår med rådjursklöv...hon verkar fatta det och Jocke tycker det är kul, ja Saga med för den delen för efter de börja träna detta så har hon blitt en riktigt "husse hund"
Han har kontaktat Kils Terrierklubb oxå för ytterligare grytträning...
Så inte bara får hon gå Agilitykurs med husse det blir oxå till att träna gryt :) Kul med en tillfredställd hund!
För jag är ju inge rolig nu..bara tjock och vankar sakta fram *hihihi* men får bli ändring på det bara man "kläck" ut denna efterlängtade Bebis *ler*

Skulle behöva handla med men det vete faan om jag orkar GÅ till affären då Jocke har cykeln...skall inte ha mkt men det blir ändå en tur med lite att bära ...*hm*..nja jag får fundera på det ett tag.
Ha det gött

1 kommentar:

  1. ja våra söner e såå duktiga :) *stolt*

    ja som tur e så e det snart somamrlov iallafall :)

    ha var roligt för både jocke och saga :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!