tisdag 25 maj 2010

Regnet bara öser ner...

Ja nu har det redan gått 2 veckor sedan lille Felix kom till oss :D *lycka* Och nu äntligen känner jag att det börjar ordna upp sig med både det ena och det andra :) inga onda vårtor längre samt att jag börjar känna mig starkare och har inga direkta feberfrossor längre *jippi*
Igår var vi på bvc och vägde samt mätte, han var uppe i sin födelsevikt på pricken :) och hade växt på längden hela 3 cm *hahaha* kasnke blir en "långis"?!

Jättekul att ha en liten igen *ler* visst omställning men det är helt ok :) Kunde inte kommit lägligare *fniss*
Har också varit på premiärtur med barnvagn, gud så mysigt att få komma ut i friska luften samt att få röra lite på sig.
Ska försöka i slutet på denna vecka att besöka mina arbetskollegor..de är såå nyfikna på Felix :) men men det spörs annars kommer det ju alltid en ny vecka :P
Jocke är så underbar med lille Felix, riktigt roligt att se honom i aktion :) Skönt med en "deal" han får sova hela natten i utbyte att jag kan ta mig en eller två powernap på dagen om jag känner för det :) samt att han tar den mesta blöjbytena *hihihi* FRIVILLIGT!!! :D
Men det e klart, det finns ju inte så mkt annat att göra med honom förutom amma, byta blöja ...

Nä nu ska vi försöka åka handla lite i det blöta vårvädret

kram kram

1 kommentar:

  1. ja det är ju så det ska vara :) man ska ju dela på sysslorna och ansvaren lika :)

    Ja jag förstår att det känns gött att det börjar ordna upp sig :) *massa kramar*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!