fredag 7 maj 2010

fredag=mys! :)

Nyss inkommen från en familjepromenad med familjen :) Inte ofta vi får till det att gå allihopa tillsammans så jag tycker det är extra roligt när det väl sker :P
Skall se på Avatar :) Visserligen var jag och Jocke på bio och såg den men nu ska William få se den...tror inte den var alltför "hemsk" men får väl hålla för hans ögon isånnafall *ler*

Imorgon ska vi vara hundvakt,då kommer Susanne med Gismo samt Sessan (hennes 2 pappiloner) skall bli intressant då de aldrig varit här men det skall nog gå bra :)
Skönt om man kan hjälpas åt om det skulle behövas med att passa varandras hundar och att de då går bra ihop.
Nä jag får skriva mer imorgon annars missar jag filmen :P

natti alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!