söndag 2 maj 2010

På stan med mamma :)

Idag har jag och mamma varit på stan för att handla present till brorsan (Patrik) som fyllt år :)
Tänkte vi skall fira honom när han har invigning av sitt nya ställe han öppnat i Sunne. Ska bli spännande att se hur det kommer te sig för han.
Skulle själv inte vilja bo i Sunne men det är ju verkligen en fin "stad" *ler* Så där kommer vi nog göra fler stopp nu när man har anledning, plus att Vattenlandet drar väl lite det med :P

Så vi fick iaf. handlat till honom sen fika vi lite och tjata av oss :) Hittade en body till BEBIS och mamma hittade oxå lite smått och gott. Tack mamma! :))

När jag kom hem hade Älsklingen förberett för lite grillat *le* och guuud så gott det blev :D *mums*
var min grillpremiär idag...sen var jag så duktig att jag bakade kanelbullar *hihihi* så då ringde Jocke Farfar som GÄRNA ville komma på lite kaffe och nybakade bullar :) Vem vill inte det ;) *hihi*
MEN nu så är jag suuuuper duuuper mätt!!!!!!!! Kommer skita i flera dagar framöver :P
Tur att man kan "skylla" på upp sväld mage *flin*

Annars händer inte möe, william är ledig från skolan imorgon så då drar han och jag te stan för att handla lite nya skor till framförallt honom. Jocke gick på nattjobb idag så han sussar gott när vi knatar på stan.
så nu skall jag nog inta sängläge *gäsp* så jag orkar med timmarna på stan :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. vad roligt å shoppa till bebis :)
    Härlig dag ni haft :)
    hehe jaså det ska du? vad roligt jag ska oxå kika på nya skor till Linus, han har sparkat sönder de han har :S hehe :)
    kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  2. jaaaa :) man får ta sig i kragen annars finns risk att man handlar för mkt :P
    Ja de e verkligen i den åldern nu när det mesta inte får vara helt så länge *suck*
    men men

    kraaamiz

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!