lördag 29 maj 2010

Utvilad :) = skönt!

Då sitter jag här i väntan på att Felix skall vakna och ha mat, tycker inte man gör annat än att amma, byta blöja mm nu ...men det e ju så det skall vara nu :)
Inatt sov han som en stock plutten *ler* tror jag fick sova ca 5-6 timmar i sträck :P och det var första gången sen han kom som jag gjort det. Känner mig som en utvilad ny person *hihi*
Tror mkt av att han sov så länge beror på att han har haft nån dag med mkt vaken tid plus mkt snuttan på mig antingen för att få igång med mjölk i juvren ;) och det har det kommit kan jag lova, såå sprängfyllda som de var imorse så var det rena "himmelriket" när han vakna imorse för att äta.
Hade stor främmat igår eftermiddag med av Fredrik med familj, Anneli hade ordnat en suprise för mig där hon tatt med sin syster för att klippa/slinga mig :) jag vart super glad, e såå tacksam för att Anneli ordnade det för mig skull :D *tack*
Jag e super duper nöjd med håret!!!!

William leker med grann pojken, Jocke kafferepar med Lars och jag bara sitter här och väntar...lustigt att man vill att Felix skall vakna snart och när han e vaken vill man att han skall somna snart?! *hm* knasigt...

Sagabaga började löpa igår också :/ men men visste ju att det var på gång med det är så äckligt med detta blod överallt (nästan) men vi har ju skärmat av så hon inte har tillgång överallt. Tycker hon är jätte tråkigt och inte riktigt förstår varför hon inte får vara i säng/soffa helt plötsligt när hon får det annars?! :/ men men hon vänjer väl sig.

Idag ska vi hem till Mormor Susanne och fira morsdag, för imorgon ska vi till Patrik i Sunne och fira mamma Solveig samt se hur Patrik har det. Ska bli en kul utflykt med tåg och allt :)

Nä nu skall jag snart ropa in William på lite lunch
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!