tisdag 1 juni 2010

Underbara sool!!!!! :D

jaha då sitter man här med kaffekoppen i högsta hugg och känner sig oförklarigt glad?! :) Måste vara denna underbara sol som skiner så gott. Känner mig någorlunda utvilad med, visst vaknar man några gånger per natt men jag kan ju somna om igen *skönt*
Tänkte jag skulle dra med gubben på lite förmiddagsstädning :P *hm* få se hur det går med det för nu e det superviktigt jakt/fiske på tv... *mummel*
Igår var jag på bvc med Felix och han väger hela 3.200 kg :o !! hihi inte dåligt :P Han går sakta men säkert upp i vikt iaf *ler*
Skönt är det oxå att kunna gå ut och gå med barnvagn och få lite motion, man börjar känna sig som en "människa" igen...utan den tunga magen. Fast man kan sakna den lite ibland, var ju lite mysigt med att gå gravid :)

Nä nu te städningen....

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!