måndag 7 juni 2010

sista veckan inna sommarlov!!!!

Jaha då närmar sig Sommarlovet med stormsteg :D Skall bli skönt att bara kunna njuta av det förhoppningsvis fina sommarvädret. Skönt för William om inte annat att bara få vara leedig :)
På fredag har han ju skolavslutning, då ska han få en ny BMX cykel av oss :D åh han kommer bli såå glad *ler* för det är ett väldans tjat om just en sån cykel nu :P

Ny bil skulle det ha blivit oxå men nu har Jocke ändrat sig och tänkt laga det som skulle lagas så den går igenom ombesiktning. Det blev tydligen inte så dyrt som vi trott från början. Hoppas det blir bra så man har en bil nu under sommaren iaf.
Så älsklingen har lekt bilmekaniker under helgen *hihi* vad dretig han har varit :P

I lördags så firade vi Mias 30års-kalas, hon bjöd på god mat mm *tack Mia* alltid lika trevligt att träffa hennes familj med, de är så goa :) Ingela (mias mamma) hade köpt en barnbok till Felix som hon hade tänkt att William kunde läsa för Felix :D *tack*
Varmt var det den dagen så in i bomben...kändes nästan som om bröstmjölken kokade *flin*

Ska försöka ta mig te stan under veckan oxå, William behöver ha nya kläder dels till skolavslutningen men oxå för att han växt ut det mesta av sommarkläderna han har.

Nä tror jag ska passa på att ta en dusch nu när Felix sover...har ju fått i mig heela 2 koppar kaffe samt smörgås i lugn och ro :D *gilla*
Har en unge som verkligen äter mkt...fortsätter han så här så undrar jag hur det kommer att gå, tur att jag verkar ha mkt mat i puppera iaf *ler*

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!