torsdag 10 juni 2010

skolavslutning!!! :D

Idag har jag vart en snabbis på stan för att fixa det sista klädesplagget för Williams skolavslutning :) Sen en visit på jobbet, där jag fick i mig lite pannkakor och stri lite allmänt *gilla*
Nu e jag sjukt trött då Felix har bott vid mina tuttar mestadels heela dagen/kvällen förutom när han nöjt legat i vagnen. *suck* känner mig alldeles "utsugen" i puppera :/
Men nu ligger han nöjt i Jockes trygga famn så jag kan få lite break ock andas lite. Passade på att baka en äppelpaj då det kommer lite familjemedlemmar på fika imorgon. Städa skulle man hunnit gjort med *stön* men när ska man hinna det när man har en sugande igel på sig...?! Jaja får kanske hinna lite innan de kommer imöra. Annars får de ta det för vad det är...mest jag som tycker det är jobbigy då man vill ha det lite städat speciellt när man får besök.
Jocke var oxå iväg och skaffade cykel till William som han skall få imorgon :) åh vad glad han kommer att bli! *ler*
GÄSP! gud vad trött jag är....
Åh får inte glömma att jag ska till bvc imorgon med på lite vägning och mätning :D Skall bli såå spännande att se vad han väger nu.
Kommer ha fullt upp imorgon :P

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!