onsdag 30 juni 2010

1:a läkarbesöket idag :D /regn=inne :(

Jaha regn idag då :/ dum som jag var så tittade jag inte hur vädret skulle bli idag :P jaja får då bli en inne dag. Nackdelen e att man måste utrusta barnvagnen så in i norden och alla andra detaljer som man skall ha på sig när man skall ut med lilla vovven. *suck*
För jag hade ju liksom lovat en stund vid en lekpark med William idag...jaja e det regn så får man ju spela tv-spel :) *haha* så han klagar inte!
Har en väldigt go och glad Felix här iaf. inte lätt att fånga det på bild dock :P





William underhåller Saga lite med hon vill ju oxå ha uppmärksamhet ;)

Nä nu skall jag återgå till lite sysslor, som att få ta en dusch framförallt...se ta disken säkert lite amning där emmelan :P :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!