tisdag 15 juni 2010

mat mat åter igen mat

Jaha nu var det vardag igen :) En skön helg var det när mamma var här och underlättade livet för mig lite.
Visst hade jag kunnat skött det själv men skönare för Saga när nån tar sig mer tid för henne. Mamma e ju för go :) skulle byta blöja på Felix och hon var så osäker vad som var fram eller bak *hihi* men hon fick allt till det tillslut *ler*
Igår hände inte mkt, hade tvättstugan medans Jocke sov då han jobbar natt denna vecka :/ Felix fick snällt följa med fram och tillbaka.
William blev tyvärr dålig igår kväll, spydde samt feber...fick i han pytte pytte lite alvedon mosad i jordgubbsfil :P Han är så dålig på att äta medicin både flytande och tablett..han spyr direkt :(
och nu har ju fotbollsskolan börjat med och den missade han idag men kanske kan gå imorgon?!
Får se hur dagen ter sig...Just nu mår han hyfsat bra iaf. och har inte spytt något.

Igårkväll hade jag lite känningar av mjölkstockning *ajaj* det gjode såå ont när han åt av den puppen :/ men nu känns det lite bättre efter att han fått sugit lite mer av den samt en mkt varm dusch imorse.
Och imorgon skall vi till föräldrarenheten och skriva på faderskapsintyg...precis som om jocke inte skulle vara pappan :P

nä nu skall man mata ongen!!

1 kommentar:

  1. nej.. spydde han igår så ska han inte iväg imorrn, han smittar fortfarande då :S


    Snällt av din mamma att hjälpa till.
    hahah ja det kan jag förstå med blöjan där :D

    kraaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!