onsdag 2 juni 2010

det rullar på ... :P

Igår vart Felix hela 3 veckor :) Oj vad tiden går fort ...
Idag var jag te jobbet och hälsade på en sväng, de tyckte det var jätte roligt att se han för första gången *ler* Klart jag e stolt! :D
Njuter av det fina vädret gör man med, william är ute och ska leka med grannpojken och jag väntar på att den lilla hungriga skall vakna och ha mat! Jahapp typ NU! :P

På lördag ska vi fira Mia som fyller 30år! :D ska bli kul :)
Annars vet jag inte riktigt vad som händer i helgen, Jocke ska titta på en bil på fredag...våran e ju inne på sista versen...så det blir te att hålla tummarna för att allt verkar ok med denna bil så vi kan börja ta oss någonstans igen.
Gud vad låst man blir utan bil, visst det går buss men det e ju så himla mkt krångligare :P iaf. med barnvagn ev hund mm. Nä tacka veta BIL *ler* plus nu under sommaren när man bara kan åka te stranden mm åka och handla osv... (ni förstår)

Nä nu skall jag äta kvällsmat me william och sen blir det tidiga kvällen, har ju en liten en som håller mig vaken med jämna mellanrum under natten.

Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!