lördag 26 juni 2010

Feber 3:e dagen :/

Usch nu mår jag inge alls vidare bra :( Fått mjölkstockning som nu gått över men har ändå feber kvar.. ont och öm i puppen är jag fortfarande *ajaj*
googlade om det och såg att det kan i vissa fall gå över till Mastit/bröstinflammation och det var juh inte bra om det inte behandlades med antibiotika. Och det vill jag ju helst slippa. Har nyligen pratat med rådgivningen som rekomenderade mig vila,amma, amma, amma *suck* och hålla bröstet varmt...
Skulle det inte bli bättre under dagen så skulle jag återkomma för att ev få en läkartid till Gripen :/ Fyfaan för att må såhär, helt slut orkar ingenting..knappt jag orkar sitta här för och skriva dessa rader.
Och som jag har svettats...kan säga såhär, att jag bytt sängkläder flera gånger på 3 dagar :P
Vill bara må bra nu och njuta av att vara mamma...han börjar bli så härligt go nu Felix, nu känns han som en "bebis" :) Förstå mig rätt...han har ju vart rätt så liten så man har ju varit så försiktigt med honom, nu kan man liksom känna att man bär en bebis som dessutom börjar bli väldigt stark :D *älska* han är så vacker!
Så så här kul var min midsommar...visserligen grillade Jocke och William så man fick i sig lite god mat, men inte för att jag har ngn direkt aptit :/
Nä nu ska jag gå och lägga mig lite igen..gör inget annat än och bor i sängen men det ska väl vara så nu och så får det väl gå an...

hej hej

1 kommentar:

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!