tisdag 29 juni 2010

Nya tag!!

Nu mår jag äntligen lite bättre, eller rättare sagt redan igår faktiskt. Så igår var vi hos Mormor Susanne på lite pannkaks lunch *mumma* :)
Hela familjen utom Jocke för han jobba :P Så himla kul att Gismo blivit så social *ler* han tillomed tydde sig till William när Sessan och Saga tjafsade ihop sig lite.










Men man e ju inte valp för intet :P och Saga är ju Tik nu då hon hunnit löpt heela 2 ggr :) och Sessan inte en ännu...så är hon ju rätt påstridig fast snäll. Den glad glad Sessan *flin*





Så Idag har vart en såndär tröttdag då jag inte orkat med ngt särskilt "stackars William" men han reder sig ganska bra själv *peppar peppar* :/ Så imorgon har jag lovat att vi skall tillbringa några timmar vid en lekpark :P så man får se till att packa ner lite fika mm och se till att jag har ammninsvänliga kläder plus att kunna hålla puppen varm, mindre roligt nu när värmen sprider sig :) men men hellre svettas lite än en till mjölkstockning!

Idag har vi tränat lite på att ligga på mage :)Insåg att jag hade en riktig linslus till hund *ler* Hon skulle verkligen se till att vara i Blickfånget hela tiden :D men hon var otroligt försiktig brevid Felix *duktig Saga* :D
*gäsp* skulle bara sätta mig här lite...












Mina 2 favoritgrabbar!! *älskar dem så mkt*






Så Imorgon är det 1:a läkar besöket med Felix :) Skall bli spännande att se vad han väger mm och allt nnat man tar upp...?!
Nä nu ska jag poppa popcorn som jag lovat William
natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!