onsdag 23 juni 2010

Besök hos Jenny

Nyss hemkommen från Jenny med familj :) Kan man bli mer kär än vad dessa 2 är??? :D








Gött när barna kan leka lite tillsammans :) William, Linus och Emma var ute och lekte medans vi var inne och "lekte"
Linnea favvo e ju stackars saga som knappt får en lugn stund *ler* Linne ÄLSKAR Saga :D Tillslut får man säga till linnea att Saga måste få vara ifred en stund.
Tur att hon e så snäll *peppar peppar* ...Samtidigt som hon säkert tröttnar på Linnea så vill hon ju ändå följa efter henne för att se vad hon skall hitta på :P

Jenny bjöd på super god Taco paj *mums* synd att jag inte var mer hungrig :P









Måste bara få bjuda på lite "gung" kort på Jenny med barn *hihihi* söta jenny gungar,varav Emil gungar liite för högt såå jenny får lite smått panil *tss*









Nä, nu skall jag ta kvällen med famljen och planera lite inköp inför Midsommaren som skall firas tillsammans med Fredrik och Anneli med familj :D

Tjao

1 kommentar:

  1. hihi ja de för hårliga barnen :)


    Mm vi e underbart kära <3

    fy faaaan ta dig som la upp korten på mig när jag blev gungad!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!