måndag 21 juni 2010

Gääääsp!

*Gäsp* Nu e man rätt så sleten..klockan närmar sig halv tolv och jag e vaken :P *hm* ja det har varit en lång dag med besök både på Maxi/Bergvik och Mormor Solveig som fyllde år! :D Tar på krafterna att ha både liten plus stor pojke själver.
Orkar inte skriva sådär jätte mkt nu men kan väl försöka korta ner tankarna lite *flin*
Bröllopsyra e det verkligen, har på 2 dagar blitt bjuden på 2 st bröllop och det är säkert inte det sista för i år...
Ska bli kul e juh inte var dag man får klä upp sig :D

Imorgon e det det obligatoriska 6 veckors efterkontroll för mig, får ta upp med barnmorskan att jag har lite problem med ena puppen av mjölkstockning, kanske får nåt för det eller tips på nåt?! Ont gör det iaf, fast det e mkt bättre men dock inte helt :/
Sen veckan efter e det läkarundersökning för lilla Felix bubben *älska* den plutten charmar mig mer och mer..nu speciellt när han börjar titta, göra ljud och LE :D *mys*

Nä nu suger allt sängen efter mig...skit trött alltså, hoppas felix sover bra under natten han e ju tyvärr väldigt gasig nu och det resulterar i att jag måste läggan på bröstet,vagga mm och guud såååå trött man e då dagen efter :/ jaja...en period nu förhoppningsvis.

Natti natti

1 kommentar:

  1. ja jag håller tummarna att det går bra
    jaså, det var väldans vad bröllop det stundar :)
    Naaw plutten då :)
    roligt när de utvecklas :)
    Roligt för storebror att få lite gensvar från lillebror oxå kan jag tänka mig :)

    Bheöver föresten råd , så hör av dig när du har tid
    kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!