onsdag 9 juni 2010

en grå och mulen dag

uuujjj...Idag e man trött :/ Har iofs. sovit ganska ok inatt men känner min ändå inte riktigt utvilad..
Kanske beror på väderguden, det e ju ingen sol idag men det kan ju inte vara sol heela tiden :P
Försov oss gjorde vi oxå *hm* och vem blev hungrig strax innan vi skulle gå?! :) Det var bara att sätta sig och amma :D
Fick ringa skolan och säga att William blir lite sen, tur att det snart e skolavslutning :P *ler*
Vad ska man hitta på idag då?? Funderar på att våldgästa jobbet lite, få mig lite fika :)
Sitter med en mammig Felix i famnen nu...ville inte somna ngn annan stans :P inte lätt alla gånger att veta vad de små liven vill...

nä nu får jag ingen ro riktigt, men en liten krabat som jag inte riktigt vet vad han vill..så bäst att ta reda på det.

ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!