fredag 2 juli 2010

Ute i det fina vädret! :D

Idag har vi vart i Mariebergsskogen, och det var så mysigt :) William hade mkt energi som vanligt..
Vi tog en ganska snabb runda runt djuren för att sen bada lite med barna eller ja Fredrik badade tillsamans med Moa och William.
Då jag och Anneli (ammningskossorna) satt på filt med de små liven :P
Maja var hur nöjd som helst och charmar en verkligen medans Felix var mindre nöjd och inget var direkt bra så det var lite bökigt :/ men men
Äter mer igen nu oxå gör han men det beror väl på att han e törstig nu i värmen...

Imorgon skall vi till Mormor Susanne på lite fika då hon fyllde år under veckan :) Hörde att det skulle bjus på marängsvich :P *mums* det är ju super gott!

I onsdags var vi på Läkar Besök med Felix...oj, vad han hade växt :D Han vägde:4,430 och var hela 58,5cm lång :P inte dåligt det från att ha varit 48cm och vikt 2940 vid födelsen ...nu e han 7 veckor :P
Så jag undar vart detta skall sluta *hihihi*
Ja då kan jag med säkerhet säga att han INTE svälter iaf *ler*

Har nyss sett filmen Scary Movie med Jocke och tuggat lite popcorn. Inte direkt min typ av film men lite skratt blev det juh :)
william såg på film i vårat rum, hörde han skratta emmelanåt *flin* låter alltid lika gött att hara hans skratt :D

Nä nu ska det snart göras natta här

tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!