måndag 5 juli 2010

gott & blandat :)

Idag har vi rensat ut Förrådet *pust* det var behövligt kan jag lova! Två vänder till tippen blidde det med PickUppen...
Faan vad skit man samlar på sig, men hittade oxå saker jag glömt att jag hade :P så lite fick stanna kvar eller åkte in i lägenheten :D *hihi*
Annars har det vart en ganska långtråkig dag där inte mkt hänt..Jocke jobbar natten denna vecka så då ser man inte han varken på natten eller mestadels av dagen :/ jaja....
William e hos grannpojken nu på kalas eller vad jag skall kallat "fest" fick reda på det i morse så det vart ingen tid tyvärr att åka och köpa ngn present :( men hann inte panikhandla ngt sen fanns väl inte direkt lusten där heller.

I lördags var vi hos mormor Susanne på kalas, var mkt trevligt det bjöd på Marängsvisch :P *mums*
Varmt var det, så Willaim tog sig ett dopp i Föreningens fontän där Mormor bor :P

Imorgon skall jag skjutsa Inger till Pappa som ligger inne på sjukhuset för några provtagningar sen vet jag inte riktigt vad jag och William plus Felix skall hitta på?? Nån som har ngt förslag? Blir liksom lite dötid där innan Inger skall hem.
På onsdag däremot skall vi umgås med Jeanette och barn :) e det fint väder kanske vi ses vid nån sjö där barna kan bada annars hänger vi hos dem, oavsett skall det bli skönt att ses :D

Nä nu skall jag ta mig lite kvällsmat och glo lite på tv innan Felix bubben vaknar och vill ha mat :D:P!!!!
Sen skall Älsklingen upp för att ta Saga på en tur inan jobb samt göra sig iordning...

tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!