torsdag 22 juli 2010

Besök från Norge :)

Hej

Idag vaknade man till regnet :/ jaja måste väl ner det med...nu har det iaf. spruckit upp och solen tittar fram lite försiktigt.
Rastlös e man med idag, hade tänkt åka till stan med barna för att möta upp mamma men vi avbokade det då det regnade så mkt imorse :/ hm...
Så nu har ju halva dagen gått och jag vet inte vad jag skall hitta på? kanske åker till Bergvik, finns ju lite affärer att titta in i där och jag e på jakt efter en ny ammnings bh...så jäkla svår att hitta en som passar bra *mummel* och inte e det billiga heller!
MEN man kan behöva lite assistans då, för de som vet så e det inte så smidigt med 2 barn själv när man ska prova kläder...nu e William iofs. väldigt duktig när vi e ute så men man har ju en liten oxå som kanske ska ammas mm och det blir så bökigt om man e själver. kanske kan flörta med Älsklingen när han kommer hem om han vill följa med?! hm -tro det! Typ det värsta han vet att gå i affärer bland en "massa" folk.
MEN ibland får man offra sig! Vill man ha en nöjd sambo så :P *hihi*
Jaja det spörs...

Igår träffade jag Catharina som var på "semester" i Karlstad från Norge :) Åh vad trevligt det var att äntligen träffas igen, det var så längesen vi sågs. Visst man hörs lite på telefon samt här på Facebook men i real life händer inte ofta.
Våra vovvar fick busa lite efetrd e först bråkat ihop sig då det tydligen var 2 st dominanta tikar men inge allvarligt bara lite markerande. Hennes Chiva e ca 4 år och super snäll men lite tikig, och Saga som e ca 1,5 år tycker oxå hon e störst och bäst :D så hon svarade ganska bra när Chiva tryckte till henne men sen så busade de så bra så, så länge inte Saga tog hennes superirreterande pipleksak :P E faktiskt blande det värsta jag vet dessa förbannande pipleksaker. Saga äger ingen då jag tycker det stressar hundarna lite oxå men men alla e vi olika.
Men men kort och gott så var det jättekul att träffa Catharina med sambo samt hans föräldrar och naturligtvis hennes bror Andreas som jag inte sett på hur länge som helst, goaste Andreas :D

















Kommer lite bilder på våran träff :) Nästa gång har jag lovat att jag får masa mig till Norge :) men det får ju bli lite längre fram då Felix blitt större så får vi se om vi åker allihopa eller om jag kanske tar lite semester själv :)!!!
Chiva är föresten en blandras mellan Amstaff och boxer så energi finns kan jag lova *ler* men ack så snäll!
Nä nu vaknade lilla bubben så *tjoff*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!