måndag 19 juli 2010

Bakfull karl *hehe* mm...

Jaha då var helgen avklarad då..

I fredag så var Jocke ut med jobbet, de var i hamnen och blidde bjudna på både mat och dryck :) Gissa vem som var aprak när han kome hem :P *tss*
Närå så illa var det väl inte men full var han! Trevligt hade han haft det med, kommer lite bilder
här på han och Lars när de hade "förfest" hemma hos oss ;) före och efterbilder *ler*
















Tuffingarna ska göra stan *hahahaha*
Klagomål på hamnens storlek på mat hade han älsklingen när han kom hem, de var för snåla med colesloven (eller hur det stavas) och inte nog med det, när han bad om liiite mer så tog de dessutom extra betalt för det?! Jag menar HALLÅ ca 10 grabbar som säkert drack för flera tusen kronor också kan de inte bju på liiiite mer sallad!!!? :/ Jäkla dålig stil men men Tur att han har kompisar som såg att stackars älsklingen höll på att svälta ihjäl :P så den ena kamraten bjö på sin halva ceasarsallad och nån annan på ngt annat *flin*
Skulle kunna tro att han inte får mat hemma.

Lördag!
Vilken bakis karl jag hade :D hahaahaha jag drog med Felix hem till goa goa Anneli och blev bjuden både på mat och jordgubbar *mums* Tack Anneli! :))

Sen har det väl inte hänt så mkt mer...Jocke och William var iväg i söndags och skulle plocka svamp/blåbär tillsammans med Göran och barn, inte mkt te svamp men desto mer blåbär så hem te Camilla och bakade muffins sen te Louise för att bada i pool.
Hade en ganska sleten pöjk sen vill jag lova :D

Idag har han åkt hem till Farbror Jonas och Mia och spenderat dagen på sjön tillsammans med dem. Och han ska sova över :P *kors i taket*
Känns jätte konstigt här hemma nu. Skönt men samtidigt tomt....
Nä nu skall jag förpassa mig te soffläge ett tag...










Morfar på besök med så jag passade på att föreviga han och Felix :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!