tisdag 13 juli 2010

*gäsp*

Trött, trött, trött.... guuuuud så trött jag e *gäääsp* Kan bero på vädret men tror mer på en ätandes Felix som tycker om sina nattmål :P
Igår var jag, William och Felix hos Camilla med familj :) var skönt att komma hemifrån lite plus att man kan fråga om lite tankar man har då hon e sjuksköterska *ler* Så man fick lite tips och råd OCH framför allt lite omvårdnad :D TACK! ännu en gång goaste Camilla!!!!!!!!!!! *älska*
Då vi e hundvakter oxå så fick "odågorna" följa med oss dit...tror det var uppskattat av Gismo och Sessan fast de skulle behöva träffa andra hundar lite mer/oftare. Gismo var väldigt reserverad och osäker medans Sessan blev varm i kläderna lite snabbare men var lite reserverad till att börja med. Men hon e ju yngre så henne finns det ju "bot" på om man nu underhåller detta. Visste e det kul att kunna hjälpas åt att passa vovvarna och så men icke sa nicke te att ha 3 vovvar samtidigt speciellt när man ska dra på en barnvagn med :/ nej vet du vad. Visst bodde jag i hus på landet så möjligtvis?! Men det hade kanske underlättat om hundarna kunde gå fint i kopplet men då de ej var speciellt duktiga på det och då spelar det ingen roll hur små de är för gud vad störande med inte en utan två dragandes vovvar....
Jaja det är ju inget ont i dem iaf. :)
Men ikväll kommer Joakim och hämtar dom så då kommer allt bli som det var :P
För de som inte vet det då så har Camilla 2 st cockrar, en lite äldre dam som gärna bossar lite :) och en strax över året som e så busig och glad *hahaha*
Så det var en riktig blandning av små hundar där :)

*gääääääääääääsp* övriga familjen sover medans jag dricker kaffe för att kanske bli lite piggare??? Hundarna var jag ut med kl 07.00 var lite uppehåll då (tackar jag för) inge kul med hund när det regnar :P
Idag känns det lite som att det får bli en innedag/städdag *hihi* vad glad jocke kommer bli på mig då ;) jaja får väl belöna med lite tv-spelande efteråt :P för nu rullar det dammråttor *blä*

Får snart väcka la familja då kl. drar iväg och så roligt e det inte att vara vaken själv...Älsklingen jobbar eftermidag denna vecka men man behöver inte sova bort hela dagen för det, då skulle vi ju aldrig ses då :/ hm...

nä nu skall jag ta tag i det! *poff*

1 kommentar:

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!