torsdag 29 juli 2010

Tjahopp!

Idag e det väldigt blandade känslor... vaknade inatt av att William spydde :/ *stackars liten* men men hoppas det inte var magsjukan, kan även bara vara att ngt virus i kroppen då han e en sån som spyr oavsett vad han e sjuk i ...? Jaja det märks *håller tummarna* då vi bokat stuga på bomstad lördag-måndag. Vore så tråkigt om vi inte kommer iväg då det är släktträff med :)
Bra att det e regn med då det e lättare att vara inne när man e sjuk, inget som drar en att vilja gå ut direkt.
Till de roliga nyheterna så var jag och Felix till BVC nyss och han låg bra till på sin kurva mm :) På ca 4 veckor har han nästan gått upp ett helt kilo :P *hahaha* så inge fel på den mjölken trots stockningar hit och dit *ler* Hm kan inte sluta fundera på om det gjort ngn skillnad om jag inte fått stockning?! *hm*
Jaja snart kommer älsklingen hem då skall han prova ett nytt recept som han sett i en av ALLA sina jakt tidningar :D
Så jag får snällt vänta på att det blir mat :P (hungrig som bara den)

Idag blev william äntligen klippt :) av mig *ler* kanske inte blev den jämnaste frisyren men bort med det tjocka halvlånga håret :)
Men inte vart han glad inte ...när han såg sig i spegeln kom tårarna för det var minsann föör kort?! hm...inte enligt min mening men med lite tröstande ord och hopp om att jag lovade att de kommer växa ut igen. För lika kort som pappa vill han ju inte vara och det ska han absolut inte vara heller :P
Han fick för sig att de kommer skratta åt honom i skolan och då undrar jag naturligtvis varför??? finns väl inte bara långhåriga killa på hans skola?? eller???
Hade han inge svar på men konstigt dock att han ändå trodde det... :/ Får nog försöka peppa upp det självförtoendet lite!

Nä nu blir det kvällsbestyr
//hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!