söndag 11 juli 2010

Tacka vetja för goda vänner!

Ibland så bara inser man vad goa vänner man har! TACK Camilla för hjälpen idag :D Nu får jag bara hoppas det blir bättre med puppen?! Jävla mjölkstockning :/ men det säger jag bara kommer den fler ggr så blir det ersättnnig! Nu krånglar jag inte med detta mer... *peppar peppar* att det inte kommer tebaks.
Så en sista chans får ammningen. För jag önskar verkligen ingen annan denna smärta man får i sitt bröst när det blir såhär :/ För man vill ju verkligen att sitt barn ska vara mätt och nöjd med en glad mamma och så e ju inte fallet nu... *suck* Men skam den som ger sig och nåde den som kommer och säger sen att jag inte har gjort mitt yttersta för att hel amma mitt barn! Den är INTE min kompis :P Ärligt!

William cyklade själv till en kompis idag, hade inte tänkt han skulle få göra det riktigt än men vad gör man när man inte orkar gå ngnstans för man inte mår bra och har en otroligt rastlös 7 åring hemma *stackars* men han klara det galant och jag hade naturligtvis telefonkontakt med den mamman :)

Från det ena till det andra, så kom älsklingen hem med en gös igår :) William hade oxå fått en fisk, en aborre på knappt några gram *flin* men lika glad var han *hahaha* Såå stolt när han kom hem!

Nu vill William att vi skall micra popcorn så nu blir det lite Tv mys :D

Hej hej

2 kommentarer:

  1. gött att du fick lite avlastning där då vännen!!

    BTW...ska prata med dig , du vet "djungeltrumman" e i farten igen *skratt*

    SvaraRadera
  2. solveig svensson12 juli 2010 kl. 10:28

    Tråkigt att du åkte på mjölkstockning, vet själv hur jävligt ont det gör. Hoppas att det har gått över. Och vad roligt att William fick cykla själv nu är han väl bra stolt att han klarade det. Barn klarar mer än man tror men man får ändå vara försiktig. Själv var jag och Berith till Mariebergsskogen i går. Åkte båt dit. Det var tryckande värme annars mycket trevligt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!