lördag 10 juli 2010

J-vla smärta!!

Nä nu e jag så himla trött på dessa jävla bröstkrångelontsåinihelveteskit! Har då fått ont i höger bröstvårta/bröst igen *suck* ingen mjölkstockning denna gång men en svidande/stickande smärta mest i vårtan :/
Smörjer, luftar ja allt som man ska enligt regelboken *mummel* faan inte roligt längre alltså vill ju bara att ammningen skall flyta på för mjölk finns det.
Hm jaja får se vad länge det tänkt göra ont...e det inte bättre imorgon så ringer jag bvc på Måndag för att få nåt mot det eller att de gör/ger mig nåt mot det onda! Kan inte amma på den heller eller kan kan jag väl men det gör SKIT ont så jag pumpar...
Nog om det...
Felix badade igår och tyckte det var ganska skönt denna gång till att bli as förbannad när vi skulle upp och få ren blöja och pyjamas på sig. Inte nöjd :) Och dumma mamma som tar kort på mig med ...*hihi*
Så idag har jag inte vart social, mest våndas för ammningen och smärtan...
Jocke och William drog på Bio och såg schrek med 3d,och nu fiskar de....så tråkigt att inte kunna följa med fast å andra sidan behöver de sin egna far och son tid. Jag och Felix får följa med en annan gång när han blitt lite äldre.
Vill passa på att Gratta Emma och Linnea med som hade kalas idag som jag dessvärre inte kunde komma på :/ men skall gottgöra dem när jag mår bättre. HIPP HIPP HURRA!!!
Nä skall lägga mig och titta på Tv i min ensamhet ...passa på medans Felix sover :P och hoppas att tutten vill bli bra snart...kanske kommer grabbarna grus hem med en gös eller två?? :D

kram

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt att amma :) I feel your pain sister

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!