lördag 8 maj 2010

Hundar, hundar överallt!!!

Då har man vart hundvakt för idag då :) Lika roligt som att de var här lika skönt är det att de åkte hem :P *ler*
Allt gick bra, ingen som bet den andra eller dylik :) MEN nu så e Saga supertrött *hihi* tar på krafterna att busa/hålla kolla på besökande hundar. Gismo växte faktiskt lite i mina ögon efter idag då han varit så himla tillbakadragande...han sökte kontakt och insåg väll att vi inte var så farliga. Så det var nog lika nyttigt för han som för oss.
Och Sessan...ja vad kan man säga...vilken "blondin" :D *hihi* glad förvisso men *koko* :P
Men nu vet vi ju åtmindstånde att de kan vara här och att de kommer överens. Nästa gång kan det ju vara vi som behöver hjälp med Saga??? :)






























Vidare för imorgon så skall Jocke på den årliga fisketävlingen i Gapern...där grabbarna verkligen tar det på blodigt allvar. Jocke och Jonas vann förra året så nu skall det bli spännande om de får behålla pokalen eller skicka den vidare?!
Hoppas för Älsklingens skull att det inte blir Bebbe inatt :P
Idag har jag ju oxå haft besök av bästa Jenny med "gubbe" *ler* drack kaffe och tjata "skit" :) Och ikväll skall de fira sin 1års bröllopsdag! *kul* Men kan inte fatta att de vart gifta 1år redan :P herregud vad tiden gått fort.
Så för deras skull får Bebis snäll hålla sig inne inatt med *ler* Visserligen e ju inte min tid ännu men man vet juh aldrig :P det kan ju och får ju gärna hända nu snart :D!!!

Nä nu skall jag vara social med älsklingen! //kram kram

1 kommentar:

  1. Ja shit, om en vecka är det 1 år sen, det går ju såå fort!!!

    Ja tack för igår, vad supernajs, som alltid :)
    hehe ja får hoppas han vinner i år igen nu då ;)

    Ja bebis kan komma nu te veckan tycker jag :)

    kraaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!