tisdag 2 februari 2010

en sjukling hemma...

Jaha då var man hemma med william dåe, stackarn hade skyhög feber under natten som var...men *peppar peppar* så e han liite bättre nu. Vad rätt tecknat under täcket framför tv kan göra *ler*
Jag klagar iofs. inte att få vara hemma lite heller, börjar juh få så ont av åderbrocken och i svanken, men tycker juh fortfarande det är kul att jobba men men...

Så då har man hunnit varit ute med vovvarna, postat brev, ätit lite frulle, fått i william en liten liten yougurt. Vad göra nu??? blir såå rastlös av att bara gå hemma oxå...vill städa men inte så kul för william med en dammsugartokig mamma när man inte mår så bra :/ jaja jag får väl stå ut en tag med att se "skiten"
Visst e det lustigt att när man för en gångs skull har tid/ork så skall man städa??? varför kan man inte bara ta det lugnt och njuta av att bara vara istället?! Hm skumt..jag får träna nu då jag ändå inte orkar så mkt :)

Saga gillar oxå att jag e hemma tydligen :) Ska ligga i knät nu när jag sitter framför datorn men det börjar bli trångt att slåss om plats med maggen och jag tror maggen vinner *ler* Hahaha *godingen* Är som en svans e hon med så jag blir faktiskt lite frustrerad och får säga till henne att gå och lägga sig och låt mig få gå på toa ifred :P Jaja hon e väl "mammig" helt enkelt ???
Nä nu får jag nog ge mig här, men är juh hemma imorgon med då jag tvivlar på att febern e borta.

//kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!