torsdag 25 februari 2010

Sååå nöjd efter Ultraljudet idag :)

Tack Jenny för att du var med mig idag! :) Undrar vem som var mest nyfiken på könet *ler*
Vad roligt det var att få se bebbe igen, känns så overkligt bara..som "hon" gapade :) inte undra på att jag känner bebbes hickningar som hon svalde fostervatten *ler*
Skönt också att allt såg bra ut hitills men än kan jag inte slappna av riktigt för det kan ju ändra sig på ett ögonblick *peppar peppar* att allt går bra!
Så nu ser man fram emot nästa mvc besök som äger rum nu på Torsdag :D sen blir nästa spec.mvc besök 1:e April snacka om "Aprilskämt" *:P hahahaha jaja torr humor jag vet *skrattar*

Skall bli skönt med helg från det ena till det andra..På lördag blir det att gratta en god vän (Marina) för att FIRA att hon fyllt X-år gammal *ler stort* Kommer då att befinna oss på Score för lite bowling (med lätt klot) och god mat (förhoppningsvis)
Sen kommer jag att vara som en klubbad säl söndag så då e det väl bara att tacka gudarna för en super omtänksam sambo som tar hand om ALLT *fjäsk* :D

Nä nu blir det att ta kvällen hej hopp på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!