söndag 28 februari 2010

Morron

God morgon!

Idag e jag inte så sleten som jag trodde jag skulle vara efter en "sen" kväll med bowling och god mat (var hemma kl strax innan 23.00) :P
Och vaknade tidig gjorde man *suck* när man för en gångs skull kan sova lääänge ja då e man inte trött!? *mummel*
Så man vi har redan avnjutit frulle tillsammans, Jocke har varit ut med Saga och nu spelar de det nyinköpta TV-spelet Super Mario på wii :D Som dom tydligen inte fick nog av igår när de hade grabb kväll :P jaja...

Igår köpte vi en ny leksak till Saga "Herr Gris" som hon blev väldigt förtjust i :D
Nästan lika stor men det bekymrade inte lilla Saga *ler* Får se vad länge den "överlever" hihihi

Idag kommer inte mkt att hända, har iaf. inget inplanerat...laddar batterierna för en ny vecka där jag inte vet än om Jocke kommer jobba på "hemmaplan" eller måste åka till stockholm?! :/
Jaja det visar sig under dagen. Nu väntar sängen för att se lite på Tv elelr kasnke läsa en bok???
:) kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!