tisdag 16 februari 2010

ååhh bortgjord..

Hahaha :) jaha då hade man tatt ledigt från jobbet helt i onödan :P skulle ju vart på läkarbesök med grabben idag men det visade sig att JAG tagit fel på dag..*mummel* så det var bara snällt att åka hem igen efter att man tagit sig dit.
Vi skall inte vara där förens om 1 månad!! jaja bara att vänta...

Känner att jag bara längtar och hoppas på det där brevet från försäkringskassan som skall innehålla ett väldigt brabeslut till mig *hoppas* :) Antingen denna vecka eller nästa så får jag nämligen reda på om jag kommer få havandeskapspenning eller ej...?! får jag det så går jag hem nån gång nu i mars och bara kan njuta av resterande graviditet. För det är ju inte såå himla länga kvar faktiskt :D

Nä nu skall jag krama om min sjuka sambo som ligger och tycker synd om sig i sängen *ler* så jag får väl ge honom lite kärlek så kasnek han blir frisk snart :P
//kraaaam

1 kommentar:

  1. hahah ja det är typsikt dig ;) hahaha

    Ja stackarn som e lite sjuk då *retas*

    Ja jag håller tummarna massor för dig :)
    kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!